مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:152021-01-03سياسي

بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد


«سفیر عشق»، سه گانه ای در حوزه بازی اکشن و شمشیری سوم شخص است که از آخرین تکنولوژی های روز بازی سازی در دنیا بهره می گیرد و به عنوان بزرگترین بازی Hack `n` Slash  تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شده است .

- این بازی در مرکز هنری رسانه ای منادیان که پیش از این تجربه های موفقی در تولید آثار فاخر در حوزه بازی های رایانه ای داشته، به کمک نیروهای متخصص بازی سازی، ساخته شده و به مرحله اجرا و انتشار در آمده است؛ فرآیندی که سال ها به طول انجامیده تا برای نخستین بار در یک روایت تعاملی، مخاطب های گسترده بازی های رایانه ای را با فضای تاریخ اسلام از منظری جذاب و تاثیرگذار آشنا سازد و همزمان تجربه هیجانی وصف نشدنی را به آن ها القا کند.

روایت یک عشق در هیجان ماجراجویی قصه های حماسی آمیخته ای از عشق، هیجان و احساس است.

ترکیب این ویژگی ها در یک بازی اکشن و سرگرم کننده که اتفاقات و واقعیت های تاریخی را بیان می کند، ذهن و حس هر بازیکنی را به خود درگیر کرده و با یک ساخت حرفه ای به روایتی جذاب کمک می کند.

استفاده از موسیقی درخور، جذاب و منحصربه فرد برای انتقال این هدف به مخاطب، از مهم ترین فاکتورها در مسیر ساخت سفیر عشق بود.

پس هیچ چیز نمی توانست به اندازه صدای جاودان حماسه خوانِ ایران، سالار عقیلی، در هم نشینی دو اثر فاخر ایرانی در حوزه موسیقی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد

بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد